tisdag 7 februari 2012

Det går upp o det går ner!



Tittar in en sväng för att säga gokväll....jag får inte värmen här idag och känner mig lite nere!! En sån där kväll då man känner för att ta semester och bara koppla bort allt! Det är lite mycket åt alla håll men så är det när man ska lägga näsan i blöt överallt ;)))

Men det e inte så farligt, tänkte precis att en ordentlig shoppingtur kan nog fixa detta så det får det bli inom kort! 
Fler än jag som älskar plätter i luften? ;))) 

Dags att sova o hoppas på en bättre fast längre dag i morgon!
Sov gott
kram susanne

2 kommentarer:

  1. Det är jobbigt när man känner sig nere, hoppas du mår lite bättre i dag:)
    Jag har exakt samma arrangemang som du, plättar i luften och två likadana rosor i, hihi..vilken bra smak vi har;)
    Det är inte ofta jag kan lämna kommentar hos dig då det händer något med text/bild som gör att kommentarsfältet försvinner:( men idag funkade det, jippi!
    Sköt om dig!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Vi hade en jobbig dag igår men idag känns det bättre:)
    plättar i luften är kanon....
    tusen tack för dina gulliga ord de värmer...
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne