lördag 25 februari 2012

Vårkänslor..



Härliga lördag!....jag ser dag för dag hur det smälter undan i trädgården, längtar ;)) Solen sken från en klarblå himmel idag när jag gick upp och det är nästan barmark på baksidan. Nu kliar det rejält i fingrarna för att börja i trädgården....dags att fundera ut vårens projekt!! Vi har ju ett par saker som vi inte hann med förra året så det är bara att sätta igång med dem yippiiiii


Anslagstavlan i farstun blev full nu i veckan då jag varit sjuk....kom på massor med saker jag måste göras där i soffan och igår skrev jag upp dem så är det fritt fram att börja stryka...Pether snabbade direkt o började plocka ner utebelysningen ;))
Än står det inga av uteprojekten men det är nog lite tidigt.
 


Hör ni! glöm nu inte att delta i min fina tävling....känner mig hedrad att få lotta ut ett sånt fint pris här på min lilla blogg ;)

Hoppas ni kommer få en härlig lördag

Kram Susanne

 

2 kommentarer:

  1. Mycket på to do listan! Men så skönt att beta av efter hand. Ha en skön lördag/kram Marthina

    SvaraRadera
  2. Oj vilken lång lista, ni får ta det med ro. Jo visst får man lite vårkänsla, men februari och mars är ju vintermånader så jag tar det med ro. Kommer alltid bakslag och jag gillar ju faktiskt vintern. Ha en fortsatt fin helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne