lördag 18 februari 2012

Hoppas hoppas...

.....att mitt persikoträd har klarat den kalla vintern vi har haft iår. Jag var ju orolig förra året med men då gick det bra och trädet gav flera hundra frukter ;)) I år har vi dock haft såååå kalt under en längre period, tror knappt jag varit med om det innan under våra år på Öland. Jag kan ju hoppas på att snön har isolerat en del hoppas hoppas...
 





en lyx att plocka sina egna persikor så jag hoppas det klarat sig ;) Har lite funderingar på att köpa ett mandelträd...läste om det nånstans, tänk att plocka sina egna mandel och ha till julbaket eller gubbens favoriter ;))

Lördag idag och det ska nog bli en liten shoppingrunda, än är det för tidigt att åka till plantskolan så det får bli innepiff!

Kram kram ha en bra lördag

Susanne
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne