tisdag 13 maj 2014

En glömd pärla....







Är Borgholms handelsträdgård....för mig iaf, när jag åker dit blir jag så inspirerad och tänker att varför åker jag inte hit oftare ;) Ser inte mycket ut från vägen men en underbar värld uppenbarar sig när man rundar det lilla hörnet! Massor fina växter men det bästa av allt alla fina stilleben som fins överallt och fina saker som finns att handla till trädgården....både till sig själv eller i present :)  Mycket rost som jag gillar och en kunnig Eva som äger stället...senast pratade vi rost o Tage Andersen blomo rostguru :)skulle kunna köpa allt där, ska försöka inte glömma bort denna pärla :)

Kram kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne