fredag 6 april 2012

Långfredag...

....får gärna vara lååång för jag har en hel del som jag skulle vilja göra idag ;)) Tänk va jag tyckte illa om denna dagen som barn, tyst och sååå lång, inget fick man göra och endast trist musik på radion. Det är skillnad idag, här har affärerna tom öppet! 





Än har det inte hänt så mycket idag här i Strandtorp....jag vaknade som väntat med huvudvärk så det har varit kaffe och nyhetsmorgon i soffan än så länge...men nu är det snart dags att sätta igång!! Jag visar ett litet arrangemang som egentligen står på köksön men Pether tyckte det passade i tvrummet till frukostbrickan ;))

Hur gör ni på långfredan...trippar tyst runt i huset eller??

Kram susanne

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne