torsdag 26 april 2012

Trött trött trött!!

Hur trött får man var undrar jag ;)) så himla skönt att det är fredag i morgon och sen är jag ledig i fyra dagar, behöver verkligen det. Sover inte riktigt bra på nätterna just nu och har väldigt långa arbetsdagar så jag är verkligt slut!!

Trots det bakade jag lite muffins som jag ska bjuda på i morgon tänkte jag....har möten hela dagen och då kan det ju passa med lite gott ;)

Bigarrågrenarna jag tog in har börjat blomma!




 Tycker det är lite tråkigt med muffinsformer....de är så fina innan man bakar i dem men sen syns knappt mönstret!
 


Chokladmuffins med frosting svängde jag ihop efter maten som jag faktisk hade tur att Rasmus fixade i kväll...hans goda lasagne! 

kram på er

Susanne


 

4 kommentarer:

  1. Åh,vilka smarriga muffins!!!

    SvaraRadera
  2. Så synd att man inte ska på möte med dig imorgon;) skönt att du har tagit långledigt! Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Så mumsiga dom ser ut. Vilken energi och sätta i gång och baka när du är helt slut. Du får vila upp dig på ledigheten.
    Ha en mysig helg.
    Kram Pernilla
    Jag har en utlottning. Kika in får du se =)

    SvaraRadera
  4. NAMMMMM...sier jeg!...munnen fylles med vann..dette ser virkelig godt ut:)
    Takker for hyggelig kommentar hos meg og ønsker deg en fantstiak helg, Susanne:))

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne