söndag 1 april 2012

Vårlökar


Netto säljer dessa lådor med vårlökar för endast 29 kronor...en låda räcker till att piffa på flera ställen. Jag använde ju några till dörrkransen andra fyllde jag min soppterrin med!
 

En krans av björkris ...
 

I med pärlhyacinterna och sen svart sisal runt...



Söndag o soligt här å Öland idag....verkligen aprilväder, snöstorm igår!
 Killarna kom väl hem från högskoleprovet och de tyckte både det gått bra ;))

Vi har möblerat om lite här i tvrummet och gästrummet. Har tänkt måla tvrummet innan jag fixar i ordning där men gästrummet började jag röja igår fortsätter väl idag ;)) Är ju egentligen jättesugen på trädgården men det är bäst att vänta med tanke på gårdagen...


Ha en bra dag
kram Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne