torsdag 12 april 2012

Ett favoritrum

Snart slutet på veckan och detta påsklov....jag har jobbat i veckan men i morgon blir det en ledig dag, härligt!! Jag ska dock städa, baka och shoppa så det blir full fart ändå ;))) 
Pether fyller år på måndag och den dagen är fulltecknad för min del så kalasandet får bli i helgen....svärföräldrarna ska hälsa på och det är ju alltid trevligt!






Jag har varit på möten precis hela långa dagen och det känns i huvudet...tror att det blir detta rummet som kvällen kommer spenderas i, mitt sovrum  ett av mina favoritrum som ni får se bilder på idag ;))

Ha en bra kväll hör ni

Kram Susanne




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne