lördag 31 mars 2012

Vad jag önskar ska......

Jag förhoppningsvis få ;)) i April kommer denna nyheten till Ikea!!



Bilder kommer från Ikea
Är den inte läcker!!! jag kan tänka mig att ha den vid uteplatsen med kryddor och tillbehör till grillningen eller vid växthuset till krukor eller också har jag den inne ;))Finns massor av användningsmöjligheter....lite Leila över den gröna eller va säger ni??

 Här var vi uppe tidigt och skjutsade killarna till Kalmar, de skriver högskoleprovet idag....nu är vi hemma igen och myser med lite kaffe sen ska det städas lite antar jag ;)) kallt och tyvärr inget trädgårdsväder som jag hoppats på!

Kram på er hoppas ni får en mysig lördag!

Susanne
 

4 kommentarer:

  1. Joooo men hallå jag vill oxå ha..så cool så retro på nåt modernt sätt..

    Ja du det blev lite vinter plötsligt här..men snart kommer värmen igen..:)

    SvaraRadera
  2. I love!!! Antar att risken är stor för att den kommer ta slut... ;)

    Kika gärna in hos mig, jag har en utlottning i samarbete med nätbutiken Caesar's hem. Du kanske vill vara med? =)

    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Hej Susanne!
    Ja, jag har flyt i tävlingarna, nu..tänk om jag kunde ha samma tur med min o syrrans lottorad??;)

    Åh vad snygg, me like a lot! Skulle passa finfint med en sån hylla i vårt badrum!

    Hoppas det gick bra för dina söner med högskoleprovet idag.



    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej! Vilket underbart tips! Jag skulle nog vilja ha ett par stycken. Har nära , bara 5 mil till Kalmar så det lär dyka upp hemma hos mig :) hoppas det gick bra på provet!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne