fredag 30 mars 2012

Dörrkrans!


Halmstomme, pärlhyacinter, rödlök, äggskal och små kycklingar ligger redo att bli en dörrkrans....limpistolssladden är med på ett hörn den med ;)
 





Härligt med fredag men så fort veckorna går, jag hinner inte uppfatta de olika veckodagarna tycker jag utan allt rinner ihop!!

Idag kom jag dock hem som jag skulle och gjorde en liten dörrkrans medan middagen puttrade på spisen ;))

En liten kaka till kaffet hann jag även med att baka så nu blir det snart fredagsmys framför tvn ;))

Imorgon blir det upp tidigt för vi ska skjutsa grabbarna till Kalmar där de ska göra högskoleprovet! och jag tänkte shoppa lite om nu affärerna är öppna så tidigt!


Kram på er
Susanne

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å lage dørkrans! Virkelig flott ble den. Like veldig godt hvordan du festet eggeskallet!

    Takk for inspirasjon!

    SvaraRadera
  2. Lekkert Susanne:)
    Ønsker deg en flott påske:))

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne