onsdag 7 mars 2012

Äggen smyger sig in!

Hej på er! dåligt med inlägg här från mig denna veckan, lite mycket att stå i ;)) Nu börjar det smyga sig in lite ägg i inredningen här hemma....påsk på gång!!



Dessa små vaktelägg är jag lite tokig i.....tjugo stycken fick följa med hem från Göteborg, ömtåligt gods! Så nu har jag att piffa med lite överallt så här på vårkanten...



Dessa ägg köpte jag på Mittbrodts förra året, jättefina tycker jag! Ett annat Göteborgsfynd syns på bilden ;))

Ni som är intresserade av bårder glömmer väl inte att tävla!!

 
 Ha en bra kväll hör ni
kram kram

Susanne



 

2 kommentarer:

  1. Flotte egg...de er så vakre disse vakteleggene:)
    God uke videre...ikke stresse nå,Susanne:)))

    SvaraRadera
  2. Vad fint att pynta med vaktelägg:)

    Snygga skålar oxå!

    Ha det gott Susanne,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne