fredag 16 mars 2012

Idag behövdes det!!!








Fredag kväll tjohoooo så härligt ;)) Tyckte jag var värd lite shopping idag och slang in på Önska butiken här i Borgholm efter jobbet. Hittade fina påsksaker och det har jag ju letat efter! Tyckte tupparna i rostigt plåt var jättefina tillsammans med lite mjuka fjädrar i riset. Det öppningsbara trådägget har jag letat efter så det fick följa med hem det också. Hittade en annan liten sak som ni får se i helgen när jag piffat lite!
Nu tänker jag luta mig tillbaka i soffan och titta på senaste Twilight filmen som jag hyrt ;)))

Tack för de uppmuntrande orden ni skrivit...de behövs lika bra idag ;))
kram på er, ni är bäst!!

Susanne



 

1 kommentar:

  1. Superfina tuppar i rostig plåt! Tittade på mitt öppningsbara trådägg som står i skåpet och blev lite sugen att ta fram påsken, men det får nog vänta ett tag till.

    Ha en skön kväll!
    Kram Cecilia.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne