onsdag 21 mars 2012

Nu är vinnaren dragen.......


Tjohooo nu är vinnaren dragen, så kul att ni som deltog ville vara med ;)) Inte lika många som det brukar när jag har tävlingar, vad det beror på kan man ju fundera på....jag hade iaf gärna vunnit dessa bårder och ni som deltog likaså ;))

Vinnaren blev......MÄRTA ;))
Stort grattis till dig, hoppas dotterns gamla rum kommer bli jättefint!! 

Maila din mailadress till mig så lämnar jag den vidare till Boråstapeter och de hör av sig till dig!

Jag var faktisk och tittade på tapeterna irl idag och oj så fina de var..

Jag har suttit på möten precis hela dagen och det är mycket som snurrar i huvudet så det blir nog sängen snart.....tittade in i blomsteraffären på hemvägen o fick världens tips, återkommer med det!!

Kram på er och tack för att ni deltog
Susanne


2 kommentarer:

  1. Grattis till Märta o tack för tävlingen Susanne!

    Ha en bra torsdag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. I så härligt, nu ser jag framemot att få se min vinst! Tack söta du för att jag hade tur i din utlottning!
    Kram! Märta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne