lördag 17 mars 2012

Härliga lördag...


Brickan i tvrummet är lite påskpiffat!!
 



Plommonfärgade ägg matchar accentfärgen i tvrummet!
 
härligt med lördag och kaffe i soffan framför lördagsmorgon på tvn ;) Ända sen vi renoverade vårt kök för 5 år sen har Pether fixat frukostbricka på helgerna....bara för mig att stiga upp och bänka mig med en kopp kaffe i soffan, lyx ;)) Vi har ju inga barn som är uppe vid frukosttid längre så det är bara pether o jag ;)) Enda nackdelen är att det är svårt att komma igång utan oftast blir vi kvar i soffan till nyhetsmorgon är slut....

Det blir nog en stäng till stan idag men sen hade jag tänkt putsa fönster. Tyvärr är vädret inte så kul och upplagt till just det så jag får se vad dagen kommer innehålla....va ska ni hitta på idag då??

Ha en härlig dag
kram Susanne

 Titta in till Håkan och Saturday show off!!

1 kommentar:

  1. Kjempe koselig bilder du viser! Gleder meg til å følge denne koselige bloggen din videre.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne