fredag 23 mars 2012

Då blev det åter fredag ;)


Denna veckan har gått så fort att jag knappt hunnit registrerar den ;( Jag har inte hunnit med något alls här hemma och mycket finns kvar till nästa vecka att göra på jobbet!!
Nu är det iaf helg och jag tog en halvtimme i solen när jag kom hem, underbart på trappan ;) Krokusen poppar upp ur gräsmattan och är så fina men det syns att trädgården bör städas och rensas...



Lycklig var jag när jag såg att persikoträdet klarat den kalla vintern!!

Nu blir det film, kaffe o godis hela kvällen...städningen får bli i morgon!

Kram på er, hoppas ni får en mysig fredags kväll!!
Susanne


1 kommentar:

  1. Denne vårsola og varmen må bare nytes, og det er veldig deilig å sitte ute i solveggen.
    Ønsker deg en fin kveld, kos deg masse. Husarbeidet kan vente, det gjør det hos meg også!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne