fredag 23 september 2011

Ännu ett fynd från ni vet var!







Nu har korgstolen från verandan fått flytta in och den pryder sin plats lika mycket här inne....nästan så jag har längtat efter att få ställa in den ;)) I den slängde jag ett par kuddar, den stora fyndade jag på Ullared förra lördagen till en billig peng ;) Den andra vann jag på Tradera för nått år sen, de blev fina tillsammans där i stolen.
Bysten i fönstret var ett "måste ha" från Mittbrodts. Var ett tag sen jag var där kom jag på nu, dags att kolla in höstens nyheter ;)) Närmast på programmet står Göteborg....Pether och jag åker tidigt imon för att hälsa på tjejerna, ska bli mysigt!

Nu ska jag packa, som vanligt blir bilen full av grejer ;)

Ha en trevlig fredagskväll
kram susanne


1 kommentar:

  1. Hej Vännen!
    Vilka fina kuddar o din korgstol gillar jag, passar ju lika bra inne som ute:)

    Hoppas ni har en trevlig helg i Göteborg med era döttrar!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne