måndag 12 september 2011

*Det är ju höstens färg*

Tyckte ju att tvrummet blev bra igår kväll när jag var klar (nästan) men det var ju rätt mörkt. Så det första jag tittade på när jag pep upp i morse var hur färgerna blev ;)) Men det blev ju rätt bra utbrast jag! vilket då svarade lille gubben....ja, gardinerna, kuddar och ALLT jag föll på med HELA dagen igår, kommer du ihåg?? (Grrrr) Jaså det! kom det lite nonchalant...men det är ju höstens färg, snyggt!! Tala om att jag tappade haken ;))) Hann tyvärr bli lite för mörkt idag med för riktigt bra kort och sen tog batterierna slut så ni får endast ett smakprov!





Fortfarande en del piff kvar att plocka fram så det kommer mera ;)) Blev ett väldigt konstigt ljus från alla lampor på korten. På tal om lampor....fler än jag som tycker det är jobbigt med den "nya" sortens glödlampor, tycker inte jag hittar några som är bra.

Kram på er alla och tack för alla goa kommentarer ;))

Susanne

ps...lite extra glad idag, fick ytterligare två Awards idag plus två från förra veckan ;)) TAck snälla, jag återkommer med dem, jag har inte glömt hihi!


4 kommentarer:

  1. Jättefint ni har det! Blev jättebra med lila, ett ett tv-rum helt i min smak :)
    Vart har du köpt tavlorna med fjärilen och dem andra?
    Trevlig kväll, Kram

    SvaraRadera
  2. Visst blev det snyggt, riktigt stilfullt!
    Grattis till awarderna!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Såå stilig Susanne ☺ Du har skikkelig god smak !
    Klem Bente ♥♥

    SvaraRadera
  4. Hei! Virkelig lekker stue du har, jeg liker spesiellt de lilla innslagene som gir stua liv. Ha en fin uke!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne