måndag 19 september 2011

Ullaredsfynd!

 Idag ska ni få se ett av fynden från Ullared som jag är mest nöjd med ;))) Denna fina ljuslykta såg jag redan när jag var i Ullared en halvtimme i somras så denna gången åkte den ner i vagnen direkt ;)) Jag har ju nästan inga ljuslyktor så jag behövde verkligen denna ;)))








Idag har vi haft utbildning med några av våra ombud.....känner mig sådär uppfyllt och *villgöraskillnad* ikväll, härlig känsla ;))

Hoppas ni har haft en bra måndag

Kram susanne


7 kommentarer:

  1. Åh, den var ju jättefin!

    SvaraRadera
  2. Jättefin lykta du hittat ,åhh de måste väl finnas hur mycke som helst där...är ett antal år sen jag va ner ,har lite långt att åka typ 60 mil enkel resa :( tråkigt.
    Ha en skön kväll och njut av din fina lykta :)
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hej där!
    Kul att hitta hit!
    så mycket fint!
    Å lyktan är hur söt som helst!
    Tjing Hilla

    SvaraRadera
  4. Den där lyktan höll jag i sist jag var där, meeen köpte aldrig någon.
    Men den är väldigt fin :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kjempefin, blir nok koselig utover høsten.

    SvaraRadera
  6. Jättefin lykta Susanne!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej
    Härligt fin lyckta....
    ha en fin dag
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne