tisdag 15 november 2011

Kommer vi hinna???

Hej på er!....känner att jag försöker hålla tillbaka min lust att börja med julen ;)) Jag gjorde dock en kovändning idag. En förälder frågade mig vilket datum det var idag och när jag hörde mig själv säga den 15 november, om en månad har vi firat lucia!! blev jag alldeles kall, det är ju jättelite tid!!!! Tillsammans med ett par kollegor bestämde jag att det HÖG tid!!...så nu vet ni det, det är dags...fram med hela rasket annars hinner vi aldrig få färdigt i tid ;))))


Julafton förra året!




Det blir sent ikväll då jag ska vidare till ett möte direkt efter jobbet men vi hörs sen!

Kram susanne

3 kommentarer:

  1. Fint :) I helgen är det dags för mig att pynta och baka. Jippiii som jag längtar nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja nu går tiden väldigt fort! Mysigt med den här tiden då man får pynta och mysa ordentligt:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig blogg jag hittade här! Så trevligt med en dam som inte bor så långt ifrån mig heller. Hit kommer jag att återvända, var så säker.
    Mysigt med er julgran också. Ja, tiden rinner iväg nu mot jul. Puh!
    Ha det så gott.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne