söndag 27 november 2011

Pepparkakshuset anno 2011

Sara bygger årets hus...tur för mig ;))

Noga med detaljer!








Fransk balkong


Visst blev det fint??...Jag är supernöjd, så himla fint och det största bygget vi någonsin haft ;)Så snällt av Sara att hon ville baka åt mig....Hon hade en idé innan hon började på hur huset skulle se ut sen skar hon ut mallar i kartong på frihand och resultatet blev så här..imponerande säger jag ;))Både vinkel, balkong är nytt för oss och grunden med "stenar" ;)

vi har haft så mysigt i helgen men tyvärr har vi skjutsat henne till tåget;( inget är för evigt men mysigt så länge det varade....

Jag har inte riktigt hunnit med allt jag tänkt i helgen så jag kämpar på med mina stjärnor ;)
Kram på er

Susanne

8 kommentarer:

  1. Vilket fint bygge! Verkligen jättefint med alla små finesser. SuperDuperDuktig dotter du har Sanne!

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne !
    Vilket fantastiskt vackert pepparkakshus !
    Hon kan få till det den där duktiga tjejen !
    Vi längtar att få ha dem här hos oss denna julen.vi har inte fått en snöflinga ännu,hoppas att det kommer innan jul,det är så otroligt mörkt ute.
    Nu väntar vi på Jonas och Lisa ,vi ska äta en liten adventstallrik.
    Ha det så bra i julstöket och hälsa Pether och killarna.
    Kram Anette.

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken byggnad. Jadu, nuförtiden så äter vi bara pepparkakor sedan barnen flyttat hemifrån.
    Men man får lite vibbar av att se dem.
    Kram ulla

    SvaraRadera
  4. Hej
    Så himla fint hon har gjort!!!
    Ha en fortsatt mysig första advent!
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Oj, det var ett pepparkakshus som heter duga - så fint! Om det blir pepparkakshus här hemma så blir det med hjälp av byggsats... ;)

    kram kram

    SvaraRadera
  6. Oj så fint!!
    Riktigt mysigt med ett pepparkakshus!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  7. Vilket fint hus med gamla anor!
    Duktig du är.
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne