måndag 28 november 2011

Min fina Millygran!!






 

Blev så glad när jag öppnade paketet från Marina i torsdags ;)) Jag hade ju sån tur att vinna hennes utlottning av en Millygran från hennes egen design ..vilken turgumma va ;)) 

Visste precis var jag skulle placera den men när Sara byggt pepparkakshuset passade den så himla bra där bredvid så den får stå där ett tag får jag se ;))
Granen är helt underbar i rostigt järn, ser precis ut som en pepparkaka!! TAck snälle Marina!! Titta gärna in på Marinas fina blogg Milly Garden...där kan ni se fler av hennes fina produkter!

Sov inte mycket inatt pga stormen så det blir nog sängen tidigt idag.....har haft kvällsmöte så det bidde inget julat idag tyvärr!

kram på er
Susanne

2 kommentarer:

  1. Så fin, trodde faktiskt först att det var en pepparkaka! Kram, Marthina

    SvaraRadera
  2. Hei Susanne:)
    Gratulerer!...sååå flott den var! Var innom Milly garden...og det var kjempeflott! Takk for tipset...ønsker meg en slik rustig, flott tre:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne