lördag 5 november 2011

Mosstjärnor

Det gråa täcket har lyft och solen tittar till och med fram lite.....härligt ljummet att stå ute på verandan och fixa med lite mossa ;))) Jag gillar ju kransar och hjärtan hör julen till men jag är också väldigt förtjust i stjärnor!!! 

Gjorde ett par stora mosstjärnor som fick ligga tillsammans med de jag köpte på Blomsterlandet på en nysprejat silverbricka!! Silversprej är ju en annan av mina favoriter!




Lite mossa runt ljuset!


Har redan plockat in årets gren....förra året skickade jag ut Johan med snö till midjan för att säga ner en ;)) Pyntet i den får vänta lite till...det är ju inte jul än ;))
Nu ska det bakas lite gott och sen hade jag tänkt städa meeeen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne