onsdag 2 november 2011

Sån är jag!



Gokväll på er goa läsare....Tack för grattishälsningarna igår ;))Detta är mitt 554 inlägg här på bloggen, hade väl aldrig trott när jag började för ett år sedan att det skulle bli så stort. Över 33000 gånger har någon tittat in på det jag gör, galet mycket men jättekul, annars hade jag nog inte fortsatt!

Det är ju detta med att inspirera och bli inspirerad som är så kul...tittade in hos en av er andra för en stund sedan och har sprunget runt i huset som en galning efter det för att hitta material till en sak som jag blev såååå sugen på att testa ;)) Det är så det är , helgalet men jättekul!!
Hittade inte allt så jag får hia mig, en del material hade jag dock hemma....ligger här och väntar på att jag ska göra något kul med det ;))

Kottar som väntar.....fina som de är eller i något pyssel!!


Hittade jättesöta småstjärnor på pinne på Blomsterlandet....trollspö!!
Ha en mysig kväll!!

kram Susanne
 

3 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Har inte hunnit kika in på bloggen förrän nu ikväll..Såg ditt meddelande hos mig, tjoho, vann jag det fiina spöket?! Tusen tack, vad glad jag blir!! :)

    Mailar dig min adress strax!

    Ikväll blir det Bron på tv, såå bra, du kikar väl oxå på den?;)

    Kraam från Jenny, glad vinnare!

    SvaraRadera
  2. Ja, bloggarna ger så mycket inspiration och glädje så man vill gå in ofta!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Grattis till ett år!!
    Visst är det roligt att blogga o lära känna likasinnade!
    Så söta stjärnorna på pinne va!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne