fredag 4 november 2011

Mysfredag!

Det blev aldrig riktigt dag här idag.....dimmigt och grått med smådugg i luften! Perfekt shopping/mys väder alltså ;)) Jag avklarade allt denna eftermiddag....en tur till Mittbrodts för att shoppa en kasse piff och sedan hem för att "leka" ;)) Hittade en stor strut från Madam Stoltz....köpte en liten likadan förra året och har ångrat att jag inte köpte den stora så det passade bra! Adventspiffade ena hyllan i köket med lite av det nya.


Passande skylt hittade jag idag ;)



Liten gran från Ikea...de hade små i trepack ;))


Svårt att få till bra kort denna gråa dagen men det blev sååå mysigt ;)) äldste sonen sa vid middagen 
*Alla är så arga på dem som redan håller på med julen*

VA....vem....jag...Neeee ;)))

Han se dock inget om att jag höll på... meeeen!!

Nu blir det mys i soffan 
Kram Susanne


 

2 kommentarer:

  1. Hej
    så hade vi det igår mörkt hela dagen...
    härligt mysiga bilder
    ha en skön och vacker alla helgona!
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Vad fint du gjort
    ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne