söndag 9 september 2012

Äntligen söndagsbilden!


Fabriken har dragit igång igen och det med söndagsbild och torsdagstema...jättekul, jag har verkligen saknat dessa utmaningar ;)

Mitt bidrag denna nypremiär är en utmaning i sig...innan jul var mina kollegor och jag hos Lamm och Lera för att jobba med keramik....det var jättekul och jag testa att dreja för första gången sen högstadiet! Resultatet blev väl så där men kul var det....sen har jag alldeles glömt bort allt om keramiken som jag skulle hämtat för länge sen men igår kom Inger som äger stället med våra saker ;)





Tänkte min skål skulle vara lite Gerberaaktig hihi blev lite väl vågig men jag tycker faktisk den var rätt fin ;)
 Älskar den kritvita keramiken!!

Dessa bilder blev mitt bidrag...titta in på Fabriken efter fler!

kram kram
Susanne

 

2 kommentarer:

  1. Blev ju jättefint Susanne, faktiskt lite Gerberastuk på skålen;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Så flotte de var!...jeg har kikket på Fabriken...masse flott:)
    Må være gøy å jobbe med keramikk på denne måten:))

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne