torsdag 20 september 2012

Susanne alene i verlden


Hej på er...det är inte så allvarligt som rubriken antyder ;)) Pether o killarna har åkt till farmor o farfar i Vetlanda så jag kom hem till ett kolsvart hus vid nio ikväll....lite obehagligt tycker jag men jag har ju katterna ;)) Vid hade föräldramöte direkt efter jobbet idag så det blev en lång arbetsdag men trevligt att träffa föräldrarna i detta sammanhang!!


Vi bjöd på amerikanska muffins till kaffet....jag tog med mig min hem och njöt av den i lugn o ro till en kopp kaffe i soffan ;))
 


Denna skylt hittade jag på Mittbrodts i går....tycker om budskapet och kan applicera det både i jobbet o privat ;)


Mitt bidrag till Fabriken kommer i morgon för det är för mörkt att fota utemiljöer nu!

kram på er

Susanne

 

1 kommentar:

  1. Hei:)
    Nydelig skilt du fant! og håper det går bra med å være alene noen tid..selv om et svart hus ikke er det beste å komme hjem til..
    Ønsker deg en fin fredag:))

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne