söndag 30 september 2012

Slut ......


.....både skördefesten o jag är slut och sen är det redan måndag i morgon ;)) Har varit en jätteroligt helg med mysiga möten, kom flera o presenterade sig som läsare av min blogg och det är ju helt sjukt kul men samtidigt lite konstigt....man tänker ju inte alltid på att det faktiskt finns levande mottagare till det man skriver o gör ;)) Det är säkert en vanesak men tack ska ni ha alla som faktiskt tittar in och läser om det jag gör ;))


Packar in allt som blev över och sen var det dags att 
piffa lite ;))





H som i Höst, Hem, Home eller varför inte Hansen ;))
 

Det var kallt o blåsigt ute idag så jag har haft svårt att få värmen sen jag kom hem....men en kväll i soffan under filten ska nog göra underverk ;))

Tack för besöket alla som tittade in

Kram kram
Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne