lördag 15 september 2012

Luft under vingarna



God förmiddag på er! Jag har ju varit i Stockholm på konferens ett par dagar....väldigt intensivt men så full av inspiration både jag som person, mitt uppdrag och massor av inredningsidéer ;))

Jag stannade kvar i Stockholm ett par timmar för en runda på stan...packad på stan igår men det ger mig en gammal stadstjej en kick så trots att jag inte hittade så mycket som en fingerborg fick jag massor av inspiration så nu är det bara att sätta igång....

Lärde mig ett nytt uttryck av en underbar föreläsare som jag lyssnade på i torsdags....så här ni!

Skaffa er en underbar helg

Kram Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne