torsdag 27 september 2012

Sån är jag!


De som känner mig vet hur jag är och hur snabbt det kan gå ibland när jag får en ide ;))

Det är invigningskvällen för skördefesten och jag bestämde mig för att inte endast hjälpa till på Lamm o Lera!Jag hade ju en liten dröm om att öppna här i vår lada med lite av sådant jag gillar och visar här på Susannes Gård men vi hann inte med det...däremot bestämde jag mig för att stå med ett bord borta vid Lamm o Lera med lite Susannes gård...så nu har jag lite panik ;))


Tur att jag har Johan ...han gjorde en etikett åt mig lite snabbt ;))

Så nu blir det både bak till fikat som vi ska sälja därborta och en hel del annat....mina saker kommer säljas från lördag, till imorgon hinner jag inte ;)

kram kram på er
Susanne

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne