måndag 10 september 2012

Mitt "Ikeafönster" har hittat sin plats


Nu börjar mitt nymålade tvrum bli färdigpiffat...det tar sin lilla tid när jag hela tiden ändrar mig hihi!

Fick ju med mig fönstret som min gardin hängde i från Stockholm.....asade o släpade det tunga fönstret med tåget o bussen men får man ett fönster av Ikea går det ju inte säga nej eller ;)



Nya klockan som jag köpte på Mittbrodts förra veckan
 

Fönstret har hittat sin plats, mot det står en tegelpanna som jag köpt av Emma med bloggen Mina vita hemligheter
 

 Sara har ritat dessa i bläck åt mig...jättevackra!




Som ni ser på bänken hann jag redan ändra under tiden jag tog kort ;)

Sån är jag

Gick till jobbet idag men känner mig inte alls bra här i kväll...får se hur det blir i morgon!


kram kram
Susanne
 

2 kommentarer:

  1. Så fint det blir..jag anar ett tema här..med svarta inslag..snyggt! Klockan är kanonläcker!!

    Ha det gott! Kram kram Sanne

    SvaraRadera
  2. Så fint det vart. Fjärils tavlorna gillade jag skarpt. Ur snygga.
    Ja, på mittbrodts hade dom en massa fint när jag var där i somras.
    Så det får bli ett nytt besök nästa år igen.
    Ha nu en skön Tisdag.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne