lördag 29 september 2012

Skördefest o ont i fötterna ;)


Nu är jag hemma och försöker vårda mina onda fötter efter en heldag/kväll stående ;)) Att man kan få så ont av att inget göra ;)) Inte lika mycket folk som förra året här i Strandtorp konstaterade vi men ändå mycket folk och en hel del känningar och det är ju jättekul!! Bestämde ju med kort varsel att jag skulle stå med ett litet bord med sånt som jag gillar göra här på  
Susannes Gård....sagt så gjort!


Taklök o mossa hör hösten till!
 

H som i höst eller vad man vill!!
 


Dekorerade tändsticksaskar
 


Dekorerade tvålar i cellofanpåse....perfekt present!
 
Vi hade hand om fikat med, Rasmus har bakat!
 
Kändes inte alls bekvämt att stå o sälja sådant jag själv har gjort...mycket lättare att sälja Ingers ;))) Det är säkert en vanesak, den enda jag verkligen försökte pracka på saker var en lokal politiker men till ingen nytta....han undrade om jag tyckte han var smutsig ;)))

Nu ska jag slötitta på tv och sen hittar ni mig på Lamm o Lera i morgon igen ;))

Kram kram
Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne