onsdag 27 april 2011

Persikoträdet!






Nu blommar mitt persikoträd för fullt och det är såååå vackert ;) Varje år är jag rädd att det dött under vintern men det verkar tåligt! Förra året fick vi massor av persikor men inte så jättestora....iår ska jag inte vara så rädd utan gallra så vi får färre men större ;))

Jag har varit ute i trädgården ett par timmar men det är så himla blåsigt så det gjorde mig endast på dåligt humör ;(( min lediga dag har bara runnit iväg och inget har jag gjort känns det som. Jag får skärpa mig till fredag då jag är ledig igen.
Kram på er
Susanne


4 kommentarer:

  1. Otroligt vackert! Vilka ljuvliga blommor.
    Kul att titta in på en för mej..ny blogg!
    Ha en fortsatt härlig onsdagskväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att jag hittade inte till dig. Så fin blogg du har och så underbart persikoträd. Jag trodde inte att de gav frukt här om de inte bodde i ett växthus. Det blommar som ett körsbärsträd nästan.

    Min lediga dag idag har också sprungit iväg. Jag har spenderat den på det absolut tråkigaste stället.... provhytten. Men jag kom hem med några sommarplagg iaf och nu är det gjort för denna gång.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Vilket underbart vackert persikoträd - ser nästan konstgjort ut! =)
    Hoppas att din lediga dag blir bättre framåt kvällen, det är inte roligt att känna att man inte fått något gjort.
    Ha en fin kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Hej
    Vilket underbart persikoträd. är säker på att du kommer få många persikor nu när våren börjat så bra. Lycka till.
    Häsningar från Hos Madeleine

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne