söndag 17 april 2011

Söndagsbilder!!

Tack för alla fina kommentarer på min fina bukett....tänk om man kunde ha den för evigt ;)) Ställde ut den inatt för att den skulle stå svalt, ska sköta den på bästa vis så den står läääänge!
En stor fördel vid att ha gäster en lördag är att huset är fixat när de åker hem på söndagen och man kan ägna den åt annat än att städa....nu är hela huset här välpiffat och jag har dagen framför mig....va ska jag då göra, Trädgården drar men även ett fint tyg som jag köpte på Ikea hmmmm!! Ska försöka hinna med båda, trädgården först för solen skiner och det är jättehärligt ;)))






Gå in på Fabriken för att se vad andra bjuder på idag!!

Jag återkommer
kram Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne