söndag 10 april 2011

Söndagsbilden .......påskpyssel

Idag har jag bestämt mig....röjt hela övervåningen, nu ska det städas! Solen skiner och trädgården lockar men nu ska jag koncentrera mig på en sak i taget ;)


Jag har varit så sugen på att sticka länge och hittade en liten sak som var lätt och snabb att sticka...gjorde tre stycken igår kväll! Är egentligen inte riktigt min stil men de kan vara gulliga att använda nån gång kanske. Det var inte hattar åt katterna utan .....








Mönstret hittar ni HÄR.... Titta även in på Fabriken för fler söndagsbilder ;)

Nu ska det kämpas ett tag till tonerna av Absolute Danmark, vi hörs sen!
Kram Susanne



1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne