torsdag 7 april 2011

Vårpiff på farstutrappan

Hej på er...här på Öland är det soligt men nästan full storm :)) Jag har haft en ledig eftermiddag som grabbgänget och jag spenderade i Kalmar. Rasmus skulle fixa id och Johan hade några ärenden han med... mer om det senare. Medan jag väntar på att bakpotatisen ska bli klara i ugnen passade jag på att piffa lite på farstutrappan. En väldig snäll kollega till mig var på Ullared i fredags och jag slängde in en liten önskan om zink ;) (Det är inte första gången) hon hittade ett jättefint stort hus till blockljus. Jag tänkte att det kunde vara fint därute på trappan....hoppas nu bara att inte allt blåser bort för oj va det tar i ;/

Dags att fixa tillbehören till potatisen...








Jag återkommer lite senare!!
Susanne

1 kommentar:

  1. Va gulligt av henne:) härligt med goa vänner!
    Åhh Kalmar som e en sååå mysig stan..va där varje sommar när jag var liten. Mina kära kusiner bodde där då:)

    Smaklig spis..;)
    Kraam från Susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne