lördag 16 april 2011

Tillbaks!

Hej på er!! nu är jag tillbaka, har varit på styrelseutveckling i två dagar. Två verkligen inspirerande dagar där vi fick v´massor gjort. Enda nackdelen var dock att jag fick migrän som vanligt....direkt hem igår vid 17 och i säng, vaknade precis och huvudet är lite som bomull. Men här blir ingen vila utan gäster står för dörren och huset ;(( så det blir att kavla upp ärmarna och turbopiffa huset!!!
Min kära make fyller år idag så det blir lite kalas sen ;))


Jag återkommer när jag piffat klart!

kram Susanne

2 kommentarer:

  1. Hej Susanne !
    Hälsa och gratulera Pether från oss häruppe i norr. Hoppas han får en trevlig födelsedag !Här har det varit sjukstuga i veckan med mycket hosta och dessutom magsjuka....inte trevligt. Nu känns det bättre ,jag har ju påsklov nu. Skönt !!!
    Ha en trevlig helg,hoppas migränen håller sig borta.
    Anette.

    SvaraRadera
  2. Hej Anette!
    Pether hälsar och tackar så mycket...vi har haft en trevlig kväll med lite sällskapsspel ;))
    Fy va tråkigt, magsjuka är ju det värsta som finns, krya på er!! Härligt med påsklov, här är det först efter påsk, jag hoppas på ett par lediga dagar. Ha det så bra!!
    //susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne