onsdag 6 juli 2011

Lamm och Lera

Som jag har berättat har Johan och Rasmus gjort en ny hemsida åt Lamm och Lera som ligger här i Strandtorp. Inger och Thomas föder upp lamm på gården och Inger gör konsthantverk i lera i sin ateljé. I ateljén säljer de fårskinn och Ingers vackra hantverk. det som ligger nära glömmer man ofta bort så ikväll gick jag bort för att hälsa på. Bara trädgården är värd ett besök med roliga upptäckter överallt. 











Häftig stol i ull!! tyvärr lite suddig bild men ni kan ju åka dit och se den med egna ögon ;)

Observera ramarna i fönstret....taggtråd/ull...kontraster!
 

Ljusstake i ull!!
 



Kommande konstverk


Ull på tork i trädgården


Jag är kär...visst är de läckra!!




Fårskinn i massor och i olika färger ;)) såååå mjuka!

Hör ni har ni vägarna förbi Strandtorp titta in till Inger och Thomas....det finns massor att titta på och kaffe och glass i den härliga trädgården

 Återkommer lite senare....något följde ju förstås med mig hem :)))

kram kram

ps. Glöm inte att gå in och rösta på mitt hem......Här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne