måndag 18 juli 2011

Regnig semesterdag











Usch vilket tråkigt väder det är idag men som gjord för en slappardag framför tv eller städdag skulle man tycka. Saken är den att jag har ingen lust att städa tyvärr, det som behövs mest är fönsterputsning och det funkar ju inte i regnet.

Idag visar jag bilder från tvrummet på övervåningen......min nya bricka som jag köpte för ett tag sen, ha länge velat ha en stor bricka. med ljuskoppar från Madam Stoltz  som jag fått i present från en flicka som slutade hos oss ;)Vasen i fattimanssilver, också från Stoltz med en bukett skapad av Sara ;)

I soffhörnan ser ni datorn, min blogghörna!!

Jag återkommer senare med dagen gärningar

kram susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne