onsdag 20 juli 2011

Mitt loppisfynd!






Efter ett tips från Malin "Lantliv i Norregård" fyndade jag detta bord på en loppis i Långöre igår ;)) Pether är ingen fan av loppisar och gamla saker så han var måttlig intresserat och hade redan gått ut till bilen då jag hittade bordet ;)) Jag vet att det inte är lönt att fråga honom vad han tyckte utan jag släpade ut det själv med tanten efter mig ropande till Pether -Det blir jättefint det här ser du!!! Hihi ;))

Det är ju väldigt smutsigt och pinnarna under fattas som ska hålla skivorna uppe men det fixar jag....vet inte om jag ska skrapa av färgen och måla det, vad tycker ni????

Sofie, Pether och jag har varit i Kalmar en sväng idag.....Ikea och hela köret ute vid Hansa city ;))

Nu blir det film och kaffe i soffan

Kram Susanne



ps.....ni glömmer väl inte att gå in och rösta på vårt hem på tävlingen Sveriges charmigaste hem ;)) Rösta här är ni snälla!


1 kommentar:

  1. Hihi, ja nu hittade jag ju ditt loppisfynd! Underbart. Jag såg ett liknande på loppisen här hemma...tvekade av någon outgrundlig anledning... och nästa gång var det borta! Att jag aldrig lär mig! Men i dag var jag snabb! =)

    Kramkram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne