lördag 7 januari 2012

999 julgranskulor!

Det var en bild i tidningen innan jul med en kvinna som hade nära tusen kulor i sin gran....min dotter Sofie tyckte det var fint och då det var hon som klädde vår gran blev det många kulor i den ;))



Det blev väl inte riktigt 1000 kulor ;) Hur många lär jag bli varse när jag ska plocka ner allt igen, aldrig lika roligt ;(

 Så härligt att det är lördag idag och hela helgen framför oss...jag är liiite sugen på shopping men jag vet inte! Tyckte ju egentligen att det var färdigshoppat för lång tid framöver efter julen. 

Men jag såg att Mittbrodts säljer julgranskulor i fattigmanssilver till halva priset ;))

Vi får se vad som händer

kram på er
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne