fredag 20 januari 2012

Veckans bukett!


Hej på er goa läsare!....tittar in för att önska er en trevlig fredagkväll ;)) Härligt med fredag kväll och veta att hela helgen ligger ledig framför en....här ska huset städas rejält så jag har varnat grabbgänget att risken finns för att bli bortstädat ;)) Jag städade ju bort julen förra helgen men någon städning att tala om blev det inte tid till. I veckorna hinner jag inte med något extra med mina långa dagar eller rättare sagt, jag orkar inte ;)

Veckans tulpanbukett blev vit enligt Pethers önskan




 Fredagens middag blev en god ost/skinkpaj med grekisk sallad och vitlöksbröd Mums tyckte vi!


Nu blir det fredagsmys i soffan och kanske en liten godisbit....ha en mysig kväll hör ni!!

kram susanne

3 kommentarer:

  1. Det lät riktigt gott med paj och sallad!
    Hoppas att du får lite skön tid för dig själv och inte bara städning i helgen:)!
    Ha det riktigt gott
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Hej
    Tulpaner är ju nästan ett måste nu. De vita är de finaste. Pajen ser supergod ut!!
    Önskar dig en fin lördag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Jag måste köpa mig tulpaner snart....

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne