tisdag 24 januari 2012

Gårdagens fynd!

Jag har några fina favoritaffärer där jag handlar mycket av det jag har i mitt hem men sen finns det en favoritaffär till ;) Ingen lyxig fin affär på dyra gatan utan en vanlig mataffär, nämligen Netto! På Netto har jag hittat många så fynd och gårdagen var inget undantag....en jättefin svart hylla för endast 199 kr ;)

Då jag hängde hyllan i hallen och den är så mörk och samtidigt kväll fick jag fota med blixt....hyllan är inte heller färdigpiffat men den får se ut så här medan jag funderar lite och byter ut ni vet!!!







Hyllan fanns även i vit för er vitfantaster ;) Perfekt med Netto  för de har fina saker ibland, det enda är att man ska vara snabb för det tar slut fort! Om jag vill lite uppretat brukar jag gå in på netto.dk de har hur mycket fint som helst i de danska nettobutikerna, fusk ;( 

ha en bra kväll 
kram susanne

ps....ni glömmer väl inte att tävla om en skylt från Ramsigns, endast få dagar kvar tills jag drar den lyckliga vinnaren ;)
 

 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Bara så snygg.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

      Radera
  2. Den hyllan var jättefin!
    Synd att det inte finns någon Netto här!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Hejsan.
    Netto.....-ska man inte handla mat där? Hm!

    Vilket superfynd du gjorde! Det bästa av allt kanske just är att man går in för att handla mat, inte så kul kanske, men går ut med ett brett leénde på läpparna för att man gjort ett fin, fint fynd -förutom köttbullran på extrapris då?

    Säger bra Grattis och jag förstår att du är nöjd!
    Hej från Loo.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne