fredag 27 januari 2012

Vårblommor!

Hej på er! Hoppas ni alla mår bra....Brukar tycka det är sååå skönt när vi kommer till denna dag men idag har jag inte den känslan alls. Har rusat runt som en galning nu i kväll och påbörjat en turbostädning, vi ska nämligen få gäster hela helgen och jag känner inte riktigt för det tyvärr. Min förkylning är stabil dålig och jag hade mycket hellre njutit av helgen i lugn och ro ;))
 Mycket som följer med när det vankas gäster eller va säger ni....städ, bak, handla, matlagning, piffning av hemmet...Var och handlade för en halv förmögenhet innan men lyckades faktisk fynda på blomsidan ;))




Pärlhyacinter för en tia stycket och 5 hyacinter med många lökar i varje för endast en tia...ja 5 för tio kronor billigt va!!! Hyacint är ju inte bara en julblomman utan en vårblomma eller?




Veckans tulpanbukett blev blandat i färgen, tycker jag är rätt fint ;)
Fler än jag som har en del "lik" som jag måste åtgärda inför besök? ;))

Jag får nog sätta klockan i morgon om jag ska hinna allt o det är ju inte kul på en lördag men men!

Ha en trevlig kväll

Kram susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne