måndag 2 januari 2012

Nytt år....Ny termin!

Då var jag igång med jobbet igen....väldigt lugnt idag så jag satt med scheman och annat pappersjobb hela dagen! Seg är jag nu för det var svårt att somna igår kväll så det blev inte många timmars sömn ;))I morgon har vi planeringsdag så då gäller det att vara på alerten.

Fick ett fint halsband av Sofie i julklapp som jag hade på mig på nyårsafton....gillar halsband ;))




En osminkad bild av mig i halsbandet ;))

 Nu har ni fått se några av mina julklappar men långt ifrån alla....blir många fler inlägg ;))


Kram susanne

 
 

1 kommentar:

  1. Hej fina du!
    Hoppas att du kan sova bättre inatt:)
    Halsbandet var riktigt fint!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne