lördag 12 maj 2012

Dagen efter!


Himmel så trött jag varit idag....det tar på krafterna att fylla år ;)) Det var inget att be för utan upp tidigt och piffa huset för svärföräldrarna var på ingång för att fira mig! Det gick men jag har inte alls varit på topp idag det var synd att säga ;)




Jordgubbarna och spireahäcken blommar ;))


Ishockey på tv ;( så jag sitter o halvsover i soffan!

Kram på er och tack för era gratulationer och so svar på frågan...visst kände jag mig som en drottning igår ;))

Susanne

 

5 kommentarer:

  1. Grattis!! Så Härligt att få bli ordentligt firad!!

    Kram kram Sanne

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Stort grattis i efterskott, ser att du blivit ordenligt firad av dina nära o kära:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Hei! Gratulerer så mye med dagen som har vært! Man skal bli sliten av bursdagsfeiring :))

    Kos deg og nyt kvelden. klem

    SvaraRadera
  4. Jaa, jag njuter i fulla muggar :)
    Oj så det blommar hos dig. Jordgubbar planterade jag igår, nu väntar jag spänt på gubbarna :)
    Ha en fin söndag, Kram

    SvaraRadera
  5. For noen fantstiske hekker av spirea!!!..nydelig:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne