söndag 13 maj 2012

Pippi på....



.....namnskyltar! Vad inte vad det blivit med mig men jag kan inte gå förbi små skyltar till örter och odlingar utan att handla....har en hel del olika ;))


De senaste i raden är dessa som jag snubblade över i en blomsterbutik i Nässjö...de hade förövrigt massa fint därinne;)
 


Endast en femma styck...billigt tyckte jag!
 

 Denna basilika som fick en egen skylt var det enda jag fick med mig hem från Öland Spirar som gick av stapeln i helgen....njaa! Fast nu var ju inte vi runt som jag tänkt...kanske var bra på andra håll!

Kram på er

Susanne

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne