fredag 25 maj 2012

Försenat bröllopsdagsmiddag!

I måndags hade Pether och jag varit gifta i åtta år men jag var på möte på kvällen så vi firade lite i kväll istället ;)) Vi gifte oss det året jag fyllde 40, det var skottår så jag friade på skottdagen ;)) Endast barnen var involverade och Sofie som precis fyllt arton var vittne....Sen hade vi bjudit till 40+18 års kalas på midsommarafton, vid middagen avslöjade vi hemligheten, kul ;) Så det blev brudvals runt midsommarstången ;)


Väldans god grillmiddag...Flankstek, grillad aubergine, rostad potatis/morötter/squash, fetaost o bea!

























Finaste blombuketten pryder bordet ;)) Lövkoja är ju underbara fina ...

Ett par timmar i solstolen på verandan har jag faktisk unnat mig själv...saknade en god bok så det ska jag införskaffa mig imorgon!

Ha en mysig kväll kära ni

kram Susanne



1 kommentar:

  1. Liebe Susanne, erst mal Gratulation zum Hochzeitstag!
    Ich finde deinen Blog wunderschön udn komme gerne wieder!
    Lieben Gruss nach Schweden aus Deutschland!
    Elke

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne