lördag 26 maj 2012

Tillbaka...

Jaha, då är jag tillbaka för nu skiner solen men det är så dags...nu känner jag inte för att börja i trädgården! Jag lär inte heller få ut grabbgänget för att påbörjade det de skulle göra idag ;) Så nu hoppas jag verkligen på fint väder från morgonstund i morgon annars!!

idag har jag inte kommit längre ut än verandan så det blir bilder därifrån ;)



Jag har planterat pelargoner till min romantiska hörna på söderbalkongen ;))



Utsikten mot ladan från soffan på balkongen ;) Gillar faktisk det rostiga taket!

Nu skiner solen från en snart klarblå himmel..hrmmm!

Kram på er

Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne