torsdag 10 maj 2012

En favoritaffär i varje stad ;)

Hej på er! Nu är jag hemma på Öland igen efter två dagars konferens i Nässjö ;)) Härligt att få så mycket inspiration, nu är vi redo att jobba vidare!

Jag är ju lite shoppinggalen enligt vissa, förstår inte vad de menar med detta påstående ;)) Hittade faktisk en favoritaffär även i Nässjö efter en stunds letande....








Känns ju skönt att veta att vilken stad men än besöker finns det minst en favoaffär att besöka ;)) Denna affär hittar ni vid torget i Nässjö och den heter Textilhuset...missa inte ett besök där om ni har vägarna förbi!

Vad jag hittade i affären för ni se en annan dag för ett par kassar fick följa med hem...kunde varit en släpkärra...

Kram på er

Susanne
 

 

1 kommentar:

  1. Man blir verkligen sugen på att åka dit och handla :-) Har du vägarna förbi Södertälje är du välkommen in till mig på Belle Femme http://parfymeribellefemme.blogspot.se/
    och till min härliga "granne" Blommiga Rutan http://www.blommigarutan.blogspot.se/

    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne