torsdag 5 juli 2012

Blir inte alltid som jag tänkt!

Jag hade ju tänkt fortsätta vårt projekt idag men vädret satte stop för det ;((  Nja jag hade gjort det utan problem men nu är det så att jag lejd ut det till killarna och de tyckte inte det var väder! Så jag får väl hia mig och dansa lite soldans ;)

Jag hittade lite mogna godsaker på baksidan idag så jag har haft att göra ändå men jag gillar när alla "jobbar" för fullt ;))


Härligt mogna nästan svarta körsbär plockade jag på baksidan ;)
 




De blev bla till en burk sylt...bakade även en plåt frallor när jag ändå höll på, gött var det!! 

Är det fler än jag som laddar inför kvällen??? ;))))

Kram kram vi hörs
Susanne

Ps...Johan hälsar o tackar för de fina kommentarer om hans foton både här o på facebook ;)) 

 

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne